loading...

tabliqonlin@gmail.com

بازدید : 79
سه شنبه 19 بهمن 1400 زمان : 13:32

دستگاه ماساژور برقی و دستگاه تنس فیزیوتراپی را از کجا برخریم؟

فیزیوتراپی فرمانیه

ایلنا

دستگاه ماساژور برقی باکیفیت و درجه یک، مانند یک ماساژور حرفه‌ای عمل کرده و آرامش را به شما هدیه می‌بخشد. دستگاه ماساژور برقی با تحریک عضلات، موجب افزایش گردش خون شده و به دفع مواد زائد بدن کمک می‌کند. از دیگر مزایای دستگاه ماساژور می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از کاهش درد، مبارزه با پوکی‌ استخوان، افزایش آرامش و موارد دیگر اشاره نمود. دستگاه ماساژور برقی انواع مختلفی دارد که هرکدام را می‌توان به‌صورت تخصصی برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. همچنین اگر به‌ دلیل مشکلات عضلانی، عصبی یا چربی‌سوزی تحت معالجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید دستگاه فیزیوتراپی به‌سرعت به درمان خود کمک نمایید. به‌علاوه انواع مختلفی از دستگاه فیزیوتراپی در بازار عرضه می‌گردد که شما می‌توانید باتوجه‌ به نیازتان، بهترین مدل را خریداری کنید. اگر قصد خرید دستگاه ماساژور برقی یا دستگاه تنس را دارید، با ما همراه باشید تا به معرفی انواع این دستگاه‌های کاربردی بپردازیم‌.


معرفی انواع دستگاه ماساژور
انواع مختلفی از دستگاه ماساژور برقی در فروشگاه‌ تجهیزات پزشکی توانی نو(www.tavanino.com) عرضه می‌شوند که هرکدام دارای کاربردهای متفاوتی هستند. شما می‌توانید باتوجه‌ به نیازتان، دستگاه موردنظر را خریداری کنید. مثلاً اگر نیاز به ماساژ گردن دارید، می‌توانید دستگاه ماساژور گردن و شانه را خریداری کرده و گردن خود را به‌ صورت تخصصی ماساژ داده و از شر گرفتگی عضلات خلاص شوید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید دستگاه ماساژور برقی، حتماً اطلاعاتی در مورد انواع دستگاه‌ها کسب کرده تا بتوانید باتوجه‌به نیازتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش شما را با انواع دستگاه ماساژور برقی و کارایی آن‌ها آشنا می‌کنیم.

دستگاه ماساژور پا
استفاده از دستگاه ماساژور پا می‌تواند خستگی شما را بعد از یک روز کاری برطرف کند. یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد حس آرامش در پاها، خرید دستگاه ماساژور برقی پا است. استفاده روزانه از دستگاه ماساژور پا به مدت ده دقیقه، موجب افزایش گردش خون در اندام‌های پایینی بدن می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ماساژ پا در افراد دیابتی و مبتلا به واریس بسیار مهم است؛ بنابراین خرید دستگاه ماساژور برقی پا می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای را در زندگی این افراد بگذارد. جالب است بدانید این دستگاه برای افراد ورزشکار هم بسیار مفید است. استفاده از دستگاه ماساژور پا بعد از تمرینات ورزشی، به کاهش گرفتگی و درد عضلات کمک کند. همچنین دستگاه ماساژور پا برای افرادی که دارای کف پای صاف هستند نیز مناسب است و با ماساژ پاشنه و کف پا، منجر به کاهش درد می‌شود.

دستگاه ماساژور شانه و گردن
یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد طی روز آن را تجربه می‌کنند، درد عضلات گردن و شانه است. نشستن طولانی‌مدت پشت میزهای اداری، حمل بارهای سنگین و موارد دیگر از دلایل عمده درد گردن و شانه به شمار می‌روند. با اینکه مصرف مسکن‌های قوی به کاهش درد کمک می‌کند، ولی یک درمان مؤثر محسوب نمی‌شود. یک ماساژ حرفه‌ای می‌تواند به کاهش دردهای شانه و گردن کمک کرده، ولی متأسفانه بسیاری از افراد وقت کافی برای یک ماساژ حرفه‌ای را ندارند. امروزه دستگاه‌های ماساژور گردن و شانه با برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. شما با خرید دستگاه ماساژور برقی می‌توانید به‌راحتی در خانه گردن و شانه خود را ماساژ داده و نه‌ تنها از ماساژ لذت ببرید، بلکه از گرفتگی و درد عضلات گردن و شانه نیز خلاص شوید. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه ماساژور گردن و شانه می‌توان به بهبود سریع دردهای عضلانی، بهبود کیفیت خواب، افزایش گردش خون در بدن، تنظیم ضربان قلب و موارد دیگر اشاره کرد.

دستگاه ماساژور بدن
استفاده از دستگاه ماساژور برقی بدن می‌تواند خستگی شما را رفع کرده و حس آرامش و نشاط را بعد از یک روز کاری سخت برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین اگر به‌خاطر کار سنگین یا تمرینات ورزشی دچار درد عضلانی شدید، استفاده از دستگاه ماساژور برقی می‌تواند به بهبود دردهای عضلانی کمک شایانی کند. از مزایای استفاده از دستگاه ماساژور برقی می‌توان به کاهش استرس و اضطراب، افرایش انعطاف‌پذیری بدن، تنظیم فشارخون، تنظیم ضربان قلب، بهبود کیفیت خواب، کاهش درد عضلانی و موارد دیگر اشاره نمود.

2

صندلی ماساژ
صندلی ماساژ می‌تواند تمام بدن شما را ماساژ داده و حس نشاط و آرامش را به شما هدیه ببخشد. شما می‌توانید درحالی‌که در خانه مشغول تماشای تلویزیون، خواندن مجله و کتاب، کارهای اداری یا کارکردن با گوشی خود هستید، از صندلی ماساژ استفاده کنید. صندلی ماساژ در کنار دغدغه‌های کاری و مشکلات زندگی می‌تواند ذهن شما را از خستگی و فشار کاری رهایی بخشیده و استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند.

دستگاه ماساژ سر
استرس و فشار در زندگی هر فردی، تأثیرات بدی را روی سلامتی ذهنی و جسمی وارد می‌کند. استفاده از انواع دستگاه ماساژور برقی می‌تواند با کاهش استرس و اضطراب، به‌ سلامتی بدن کمک فراوانی کند. یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ماساژور برقی، دستگاه ماساژور سر است. استفاده از دستگاه ماساژ سر برای افرادی که دچار سردردهای شدید و میگرن می‌شوند، توصیه می‌شود. همچنین این دستگاه با افزایش گردش خون در سر، به رشد موهای شما نیز کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم برای بهبود کیفیت خواب، قبل از رفتن به رختخواب از ماساژور سر استفاده کرده تا شاهد اثرات فوق‌العاده آن روی کیفیت خواب خود باشید.

روکش صندلی ماساژور
اگر به دنبال یک دستگاه ماساژ سبک با کارایی فوق‌العاده هستید، روکش صندلی ماساژور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. روکش صندلی ماساژور، با ماساژ کمر، بخش پشت و نشیمنگاه به کاهش درد و گرفتگی عضلات در این نواحی از بدن کمک می‌کند. شما می‌توانید از روکش صندلی ماساژور در محل کار، پشت فرمان و در خانه استفاده کرده و خستگی و فشار کاری در طول روز را از خود دور کنید. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه ماساژور حتماً به فروشگاه‌ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کرده تا بتوانید بهترین کیفیت دستگاه ماساژور برقی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در قسمت بعدی شما را با انواع دستگاه فیزیوتراپی آشنا می‌کنیم.

دستگاه فیزیوتراپی
انواع دستگاه فیزیوتراپی با مدل‌های مختلف در نمایندگی‌ها و مراکز فروش معتبر عرضه می‌گردد. دستگاه فیزیوتراپی برای محیط‌های خانگی و بیمارستانی بسیار مناسب است و برای اندام‌های مختلف از جمله شانه، کمر، گردن، زانو، دست‌وپاها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه فیزیوتراپی امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است. حتماً شما هم در بین نزدیکان خود افرادی را می‌شناسید که درگیر مشکلات استخوانی، عضلانی و عصبی هستند و مجبورند برای درمان در هفته و چند جلسه فیزیوتراپی، به مراکز درمانی بروند. خرید دستگاه فیزیوتراپی به این افراد کمک کرده که در خانه به درمان‌های خود بپردازند.

دستگاه تنس فیزیوتراپی خانگی یکی از بهترین دستگاه‌ها برای بهبود دردهای مزمن و دردهای شدید است. دستگاه تنس توسط الکترودهایی که روی پوست قرار می‌گیرد، انرژی الکتریکی با فرکانس‌های مختلف را به اعصاب منتقل کرده و از این طریق به کاهش دردها کمک می‌کند. دستگاه تنس یک درمان مؤثر برای دردهای مزمن و طولانی‌مدت، دردهای شدید و کوتاه‌مدت و گرفتگی عضلات به شمار می‌رود.

معرفی انواع مدل دستگاه فیزیوتراپی خانگی
باتوجه‌ به تنوع دستگاه فیزیوتراپی، در این بخش قصد داریم شما را با معروف‌ترین برندها و مدل‌های دستگاه فیزیوتراپی و دستگاه تنس آشنا کرده تا با داشتن اطلاعاتی در این زمینه، بتوانید در زمان خرید بهترین دستگاه را باتوجه‌ به نیازتان تهیه کنید.

دستگاه فیزیوتراپی دیجیتال دو‌ کاناله برجیس ۴۰۰
این دستگاه به‌ دلیل تنظیمات راحت یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی به شمار می‌رود. همچنین این دستگاه قادر به تولید فرکانس‌های مختلف با توان ۴۰۰ هرتز است و برای اکثر بیماری‌های عضلانی و مفصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه فیزیوتراپی هابدیک wave pulse plus مدل HMB ۱۰۰۰
این دستگاه یکی دیگر از پرطرفدارترین دستگاه‌های فیزیوتراپی محسوب می‌شود که برای تمام افرادی که به دنبال تقویت عضلات کمر و شانه هستند، کارایی دارد. همچنین این دستگاه به رفع خستگی و دردهای عضلانی نیز کمک می‌کند. از مزایای این دستگاه می‌توان به داشتن برنامه اتومات و دستی، فرکانس‌های گسترده، کنترلر ریزپردازنده، کارکردن با دو باتری قلمی، داشتن صفحه‌نمایش بزرگ برای استفاده راحت‌تر و عملکرد فوق‌العاده اشاره کرد.

دستگاه فیزیوتراپی خانگی دوکاناله برجیس Berjis ST 90
این دستگاه، یکی از دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی با ولتاژ بالاست که با تولید جریان الکتریکی به بافت‌ها نفوذ کرده و اثر فوق‌العاده‌ای را روی عصب و عضلات می‌گذارد. از ویژگی‌های این دستگاه که آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند این است که بدون هیچ اثر گرمایی به بهبود دردهای عصبی و عضلانی کمک می‌کند.

معرفی انواع دستگاه تنفس
انس ماساژور هابدیک Stream power مدل HMB ۱۰۰۰
این دستگاه تنس کارایی شبیه به مدل HMB1000 دارد و یک وسیله فوق‌العاده برای محل کار و خانه محسوب می‌شود. همچنین به‌خاطر سبک بودن و حمل آسان در زمان سفر نیز گزینه مناسبی است.

تنس عضلانی محرک الکتریکی اعصاب امرون OMRON E4 tens
افرادی که تحت‌ فشار کاری هستند، می‌توانند با خرید این دستگاه تنس عضلانی، خستگی و استرس را از خود دور کنند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم جداگانه فرکانس در هر دو پد، داشتن برنامه‌های درمان، استفاده راحت و پدهای باکیفیت اشاره کرد.

دستگاه فیزیوتراپی تنس عضلانی اعصاب امرون OMRON E4 tens
این دستگاه تنس عضلانی دارای برنامه‌های تخصصی برای کمر، شانه و عضلات دیگر است. این دستگاه تنس برای افرادی که دچار درد و گرفتگی عضلات می‌شوند، بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ابعاد کوچک، سبک بودن، برخورداری از نمایشگر اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه فیزیوتراپی حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت دستگاه و اصل بودن آن خیالتان راحت باشد.

لمینت ایمکس

دستگاه ماساژور برقی و دستگاه تنس فیزیوتراپی را از کجا برخریم؟

فیزیوتراپی فرمانیه

ایلنا

دستگاه ماساژور برقی باکیفیت و درجه یک، مانند یک ماساژور حرفه‌ای عمل کرده و آرامش را به شما هدیه می‌بخشد. دستگاه ماساژور برقی با تحریک عضلات، موجب افزایش گردش خون شده و به دفع مواد زائد بدن کمک می‌کند. از دیگر مزایای دستگاه ماساژور می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از کاهش درد، مبارزه با پوکی‌ استخوان، افزایش آرامش و موارد دیگر اشاره نمود. دستگاه ماساژور برقی انواع مختلفی دارد که هرکدام را می‌توان به‌صورت تخصصی برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. همچنین اگر به‌ دلیل مشکلات عضلانی، عصبی یا چربی‌سوزی تحت معالجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید دستگاه فیزیوتراپی به‌سرعت به درمان خود کمک نمایید. به‌علاوه انواع مختلفی از دستگاه فیزیوتراپی در بازار عرضه می‌گردد که شما می‌توانید باتوجه‌ به نیازتان، بهترین مدل را خریداری کنید. اگر قصد خرید دستگاه ماساژور برقی یا دستگاه تنس را دارید، با ما همراه باشید تا به معرفی انواع این دستگاه‌های کاربردی بپردازیم‌.


معرفی انواع دستگاه ماساژور
انواع مختلفی از دستگاه ماساژور برقی در فروشگاه‌ تجهیزات پزشکی توانی نو(www.tavanino.com) عرضه می‌شوند که هرکدام دارای کاربردهای متفاوتی هستند. شما می‌توانید باتوجه‌ به نیازتان، دستگاه موردنظر را خریداری کنید. مثلاً اگر نیاز به ماساژ گردن دارید، می‌توانید دستگاه ماساژور گردن و شانه را خریداری کرده و گردن خود را به‌ صورت تخصصی ماساژ داده و از شر گرفتگی عضلات خلاص شوید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید دستگاه ماساژور برقی، حتماً اطلاعاتی در مورد انواع دستگاه‌ها کسب کرده تا بتوانید باتوجه‌به نیازتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش شما را با انواع دستگاه ماساژور برقی و کارایی آن‌ها آشنا می‌کنیم.

دستگاه ماساژور پا
استفاده از دستگاه ماساژور پا می‌تواند خستگی شما را بعد از یک روز کاری برطرف کند. یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد حس آرامش در پاها، خرید دستگاه ماساژور برقی پا است. استفاده روزانه از دستگاه ماساژور پا به مدت ده دقیقه، موجب افزایش گردش خون در اندام‌های پایینی بدن می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ماساژ پا در افراد دیابتی و مبتلا به واریس بسیار مهم است؛ بنابراین خرید دستگاه ماساژور برقی پا می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای را در زندگی این افراد بگذارد. جالب است بدانید این دستگاه برای افراد ورزشکار هم بسیار مفید است. استفاده از دستگاه ماساژور پا بعد از تمرینات ورزشی، به کاهش گرفتگی و درد عضلات کمک کند. همچنین دستگاه ماساژور پا برای افرادی که دارای کف پای صاف هستند نیز مناسب است و با ماساژ پاشنه و کف پا، منجر به کاهش درد می‌شود.

دستگاه ماساژور شانه و گردن
یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد طی روز آن را تجربه می‌کنند، درد عضلات گردن و شانه است. نشستن طولانی‌مدت پشت میزهای اداری، حمل بارهای سنگین و موارد دیگر از دلایل عمده درد گردن و شانه به شمار می‌روند. با اینکه مصرف مسکن‌های قوی به کاهش درد کمک می‌کند، ولی یک درمان مؤثر محسوب نمی‌شود. یک ماساژ حرفه‌ای می‌تواند به کاهش دردهای شانه و گردن کمک کرده، ولی متأسفانه بسیاری از افراد وقت کافی برای یک ماساژ حرفه‌ای را ندارند. امروزه دستگاه‌های ماساژور گردن و شانه با برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. شما با خرید دستگاه ماساژور برقی می‌توانید به‌راحتی در خانه گردن و شانه خود را ماساژ داده و نه‌ تنها از ماساژ لذت ببرید، بلکه از گرفتگی و درد عضلات گردن و شانه نیز خلاص شوید. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه ماساژور گردن و شانه می‌توان به بهبود سریع دردهای عضلانی، بهبود کیفیت خواب، افزایش گردش خون در بدن، تنظیم ضربان قلب و موارد دیگر اشاره کرد.

دستگاه ماساژور بدن
استفاده از دستگاه ماساژور برقی بدن می‌تواند خستگی شما را رفع کرده و حس آرامش و نشاط را بعد از یک روز کاری سخت برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین اگر به‌خاطر کار سنگین یا تمرینات ورزشی دچار درد عضلانی شدید، استفاده از دستگاه ماساژور برقی می‌تواند به بهبود دردهای عضلانی کمک شایانی کند. از مزایای استفاده از دستگاه ماساژور برقی می‌توان به کاهش استرس و اضطراب، افرایش انعطاف‌پذیری بدن، تنظیم فشارخون، تنظیم ضربان قلب، بهبود کیفیت خواب، کاهش درد عضلانی و موارد دیگر اشاره نمود.

2

صندلی ماساژ
صندلی ماساژ می‌تواند تمام بدن شما را ماساژ داده و حس نشاط و آرامش را به شما هدیه ببخشد. شما می‌توانید درحالی‌که در خانه مشغول تماشای تلویزیون، خواندن مجله و کتاب، کارهای اداری یا کارکردن با گوشی خود هستید، از صندلی ماساژ استفاده کنید. صندلی ماساژ در کنار دغدغه‌های کاری و مشکلات زندگی می‌تواند ذهن شما را از خستگی و فشار کاری رهایی بخشیده و استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند.

دستگاه ماساژ سر
استرس و فشار در زندگی هر فردی، تأثیرات بدی را روی سلامتی ذهنی و جسمی وارد می‌کند. استفاده از انواع دستگاه ماساژور برقی می‌تواند با کاهش استرس و اضطراب، به‌ سلامتی بدن کمک فراوانی کند. یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ماساژور برقی، دستگاه ماساژور سر است. استفاده از دستگاه ماساژ سر برای افرادی که دچار سردردهای شدید و میگرن می‌شوند، توصیه می‌شود. همچنین این دستگاه با افزایش گردش خون در سر، به رشد موهای شما نیز کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم برای بهبود کیفیت خواب، قبل از رفتن به رختخواب از ماساژور سر استفاده کرده تا شاهد اثرات فوق‌العاده آن روی کیفیت خواب خود باشید.

روکش صندلی ماساژور
اگر به دنبال یک دستگاه ماساژ سبک با کارایی فوق‌العاده هستید، روکش صندلی ماساژور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. روکش صندلی ماساژور، با ماساژ کمر، بخش پشت و نشیمنگاه به کاهش درد و گرفتگی عضلات در این نواحی از بدن کمک می‌کند. شما می‌توانید از روکش صندلی ماساژور در محل کار، پشت فرمان و در خانه استفاده کرده و خستگی و فشار کاری در طول روز را از خود دور کنید. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه ماساژور حتماً به فروشگاه‌ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کرده تا بتوانید بهترین کیفیت دستگاه ماساژور برقی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در قسمت بعدی شما را با انواع دستگاه فیزیوتراپی آشنا می‌کنیم.

دستگاه فیزیوتراپی
انواع دستگاه فیزیوتراپی با مدل‌های مختلف در نمایندگی‌ها و مراکز فروش معتبر عرضه می‌گردد. دستگاه فیزیوتراپی برای محیط‌های خانگی و بیمارستانی بسیار مناسب است و برای اندام‌های مختلف از جمله شانه، کمر، گردن، زانو، دست‌وپاها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه فیزیوتراپی امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است. حتماً شما هم در بین نزدیکان خود افرادی را می‌شناسید که درگیر مشکلات استخوانی، عضلانی و عصبی هستند و مجبورند برای درمان در هفته و چند جلسه فیزیوتراپی، به مراکز درمانی بروند. خرید دستگاه فیزیوتراپی به این افراد کمک کرده که در خانه به درمان‌های خود بپردازند.

دستگاه تنس فیزیوتراپی خانگی یکی از بهترین دستگاه‌ها برای بهبود دردهای مزمن و دردهای شدید است. دستگاه تنس توسط الکترودهایی که روی پوست قرار می‌گیرد، انرژی الکتریکی با فرکانس‌های مختلف را به اعصاب منتقل کرده و از این طریق به کاهش دردها کمک می‌کند. دستگاه تنس یک درمان مؤثر برای دردهای مزمن و طولانی‌مدت، دردهای شدید و کوتاه‌مدت و گرفتگی عضلات به شمار می‌رود.

معرفی انواع مدل دستگاه فیزیوتراپی خانگی
باتوجه‌ به تنوع دستگاه فیزیوتراپی، در این بخش قصد داریم شما را با معروف‌ترین برندها و مدل‌های دستگاه فیزیوتراپی و دستگاه تنس آشنا کرده تا با داشتن اطلاعاتی در این زمینه، بتوانید در زمان خرید بهترین دستگاه را باتوجه‌ به نیازتان تهیه کنید.

دستگاه فیزیوتراپی دیجیتال دو‌ کاناله برجیس ۴۰۰
این دستگاه به‌ دلیل تنظیمات راحت یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی به شمار می‌رود. همچنین این دستگاه قادر به تولید فرکانس‌های مختلف با توان ۴۰۰ هرتز است و برای اکثر بیماری‌های عضلانی و مفصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه فیزیوتراپی هابدیک wave pulse plus مدل HMB ۱۰۰۰
این دستگاه یکی دیگر از پرطرفدارترین دستگاه‌های فیزیوتراپی محسوب می‌شود که برای تمام افرادی که به دنبال تقویت عضلات کمر و شانه هستند، کارایی دارد. همچنین این دستگاه به رفع خستگی و دردهای عضلانی نیز کمک می‌کند. از مزایای این دستگاه می‌توان به داشتن برنامه اتومات و دستی، فرکانس‌های گسترده، کنترلر ریزپردازنده، کارکردن با دو باتری قلمی، داشتن صفحه‌نمایش بزرگ برای استفاده راحت‌تر و عملکرد فوق‌العاده اشاره کرد.

دستگاه فیزیوتراپی خانگی دوکاناله برجیس Berjis ST 90
این دستگاه، یکی از دستگاه‌های فیزیوتراپی خانگی با ولتاژ بالاست که با تولید جریان الکتریکی به بافت‌ها نفوذ کرده و اثر فوق‌العاده‌ای را روی عصب و عضلات می‌گذارد. از ویژگی‌های این دستگاه که آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند این است که بدون هیچ اثر گرمایی به بهبود دردهای عصبی و عضلانی کمک می‌کند.

معرفی انواع دستگاه تنفس
انس ماساژور هابدیک Stream power مدل HMB ۱۰۰۰
این دستگاه تنس کارایی شبیه به مدل HMB1000 دارد و یک وسیله فوق‌العاده برای محل کار و خانه محسوب می‌شود. همچنین به‌خاطر سبک بودن و حمل آسان در زمان سفر نیز گزینه مناسبی است.

تنس عضلانی محرک الکتریکی اعصاب امرون OMRON E4 tens
افرادی که تحت‌ فشار کاری هستند، می‌توانند با خرید این دستگاه تنس عضلانی، خستگی و استرس را از خود دور کنند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم جداگانه فرکانس در هر دو پد، داشتن برنامه‌های درمان، استفاده راحت و پدهای باکیفیت اشاره کرد.

دستگاه فیزیوتراپی تنس عضلانی اعصاب امرون OMRON E4 tens
این دستگاه تنس عضلانی دارای برنامه‌های تخصصی برای کمر، شانه و عضلات دیگر است. این دستگاه تنس برای افرادی که دچار درد و گرفتگی عضلات می‌شوند، بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ابعاد کوچک، سبک بودن، برخورداری از نمایشگر اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه فیزیوتراپی حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت دستگاه و اصل بودن آن خیالتان راحت باشد.

لمینت ایمکس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 1078
  • بازدید سال : 4150
  • بازدید کلی : 43660
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی